Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLarsen, Martin Wiig
dc.date.accessioned2013-09-20T11:48:54Z
dc.date.available2013-09-20T11:48:54Z
dc.date.issued2013
dc.identifierSeksjon for kultur og samfunn / Department of Cultural and Social Studies
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/171874
dc.descriptionMasteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013no_NO
dc.description.abstractDenne studien undersøker hvordan åtte ansatte i en høyprofilert kunnskapsbedrift opplever ”birkebeinerkulturens” stadig økende popularitet i næringslivet. Den tar også opp hvilke signaler finanspressens medierte framstilling av ”birkebeinerkulturen” kan sende til omverdenen. Videre har Pierre Bourdieus sosiologiske teorier og begreper, og Robert A. Stebbins teori om opplevelsesaspektet ved fritidsaktiviteter blitt brukt for å diskutere resultatene som kom fram av dataanalysen.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectnæringslivno_NO
dc.subjectprestasjonerno_NO
dc.subjectkulturno_NO
dc.subjectsosiologino_NO
dc.subjectfysisk aktivitetno_NO
dc.subjectlivsstilno_NO
dc.title"Birkebeinerkultur" i næringslivet: Hvordan opplever ansatte i en høyprofilert kunnskapsbedrift "birkebeinerkulturen"?no_NO
dc.typeMaster thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel