Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAbelsen, Kristian
dc.contributor.authorLeirhaug, Petter Erik
dc.contributor.authorMandelid, Mathias Brekke
dc.date.accessioned2023-03-02T08:36:57Z
dc.date.available2023-03-02T08:36:57Z
dc.date.created2022-11-10T15:23:01Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationActa Didactica Norden. 2022, 16(3), Artikkel 10.en_US
dc.identifier.issn2535-8219
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3055179
dc.descriptionDette verket er lisensiert under Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.en_US
dc.description.abstractFriluftsliv og vurdering i kroppsøving står fram som utfordrande å innfri etter Læreplan for Kunnskapsløftet 2006 sine intensjonar. Denne studien undersøker korleis fem lærarar beskriv vurderingsarbeid etter å ha gjennomført 12 timar friluftslivsundervisning i kroppsøving på Vg1. Lærarane deltok i eit aksjonsforskingsprosjekt og vart intervjua i etterkant av friluftslivsundervisninga. Studien syner at det ikkje er automatikk i at lærarar med kompetanse i friluftsliv og god forståing for læreplan og vurdering, operasjonaliserer og legg til rette for å integrere vurdering som del av friluftslivsundervisninga i kroppsøving. Lærarane har vektlagt sosial kompetanse og samarbeid i undervisninga og ser dette som grunnleggande for å skape gode naturopplevingar for elevane. Det kjem fram korleis friluftsliv med eit slikt innhald balanserer ein dominerande idretts- og prestasjonsorientert kroppsøvingspraksis og kan bidra til endring. Kva gjeld vurdering synast lærarane meir usikre, både på korleis og i kva grad dei skal vurdere elevane i friluftsliv. Dei søker ny forståing og formative tilnærmingar, men omtalen av gjennomført vurderingsarbeid er prega av tradisjonelle tankemønster omkring vurdering. Funn syner eit behov for å gå opp nye stigar i skulen sitt læringslandskap for friluftsliv, både kva gjeld vurdering og korleis skape verdifullt friluftsliv i kontekst av kroppsøving.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.subjectaction-researchen_US
dc.subjectaksjonsforskingen_US
dc.subjectassessmenten_US
dc.subjectdidaktikken_US
dc.subjectfriluftsliven_US
dc.subjectkroppsøvingen_US
dc.subjectoutdoor educationen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjectupper secondary schoolen_US
dc.subjectvidaregåande skuleen_US
dc.subjectvurderingen_US
dc.titleVurdering i kroppsøving for livslang friluftslivsgledenno-NO
dc.title.alternativeAssessment in physical education for lifelong enjoyment of friluftsliven_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2022 Mathias Brekke Mandelid, Kristian Abelsen, Petter Erik Leirhaugen_US
dc.source.pagenumber17en_US
dc.source.volume16en_US
dc.source.journalActa Didactica Nordenen_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doi10.5617/adno.8351
dc.identifier.cristin2072019
dc.description.localcodeInstitutt for lærerutdanning og friluftslivsstudier / Department of Teacher Education and Outdoor Studiesen_US
dc.source.articlenumber10en_US
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel