Korleis blir friluftsliv framstilt og forstått i den vidaregåande skulen: Ein kvalitativ undersøking av korleis kroppsøvingslærarar og rektorar opplever og erfarar friluftsliv i kroppsøvingsundervisninga
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/171794Utgivelsesdato
2013Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Føremålet med prosjektet er å belyse friluftslivemnet i kroppsøvingsfaget. Prosjektets problemområde tar for seg korleis friluftslivomgrepet blir oppfatta og framstilt, kva plass har det i skulen, vekting i læreplanen og korleis det blir praktisert i undervisning, ved hjelp av å ta tak i kroppsøvingslærarar og rektorar sine forståingar og meiningar kring tema. For innsamling av datamateriale blei det nytta kvalitativt intervju som metode. Utvalet i undersøkinga bestod av 6 informantar frå to ulike vidaregåande skular, ein byskule og ein distriktskule. Informantane var fordelt slik, 1 rektor og 2 kroppsøvingslærarar per skule.
Beskrivelse
Masteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013