dc.contributor.author | Alme, Elin | |
dc.date.accessioned | 2013-09-23T10:40:06Z | |
dc.date.available | 2013-09-23T10:40:06Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier | Seksjon for kroppsøving og pedagogikk / Department of Physical Education | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/171794 | |
dc.description | Masteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013 | no_NO |
dc.description.abstract | Føremålet med prosjektet er å belyse friluftslivemnet i kroppsøvingsfaget. Prosjektets problemområde tar for seg korleis friluftslivomgrepet blir oppfatta og framstilt, kva plass har det i skulen, vekting i læreplanen og korleis det blir praktisert i undervisning, ved hjelp av å ta tak i kroppsøvingslærarar og rektorar sine forståingar og meiningar kring tema. For innsamling av datamateriale blei det nytta kvalitativt intervju som metode. Utvalet i undersøkinga bestod av 6 informantar frå to ulike vidaregåande skular, ein byskule og ein distriktskule. Informantane var fordelt slik, 1 rektor og 2 kroppsøvingslærarar per skule. | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.subject | friluftsliv | no_NO |
dc.subject | videregående skole | no_NO |
dc.subject | kroppsøvingslærere | no_NO |
dc.subject | erfaring | no_NO |
dc.title | Korleis blir friluftsliv framstilt og forstått i den vidaregåande skulen: Ein kvalitativ undersøking av korleis kroppsøvingslærarar og rektorar opplever og erfarar friluftsliv i kroppsøvingsundervisninga | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |