Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAlme, Elin
dc.date.accessioned2013-09-23T10:40:06Z
dc.date.available2013-09-23T10:40:06Z
dc.date.issued2013
dc.identifierSeksjon for kroppsøving og pedagogikk / Department of Physical Education
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/171794
dc.descriptionMasteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013no_NO
dc.description.abstractFøremålet med prosjektet er å belyse friluftslivemnet i kroppsøvingsfaget. Prosjektets problemområde tar for seg korleis friluftslivomgrepet blir oppfatta og framstilt, kva plass har det i skulen, vekting i læreplanen og korleis det blir praktisert i undervisning, ved hjelp av å ta tak i kroppsøvingslærarar og rektorar sine forståingar og meiningar kring tema. For innsamling av datamateriale blei det nytta kvalitativt intervju som metode. Utvalet i undersøkinga bestod av 6 informantar frå to ulike vidaregåande skular, ein byskule og ein distriktskule. Informantane var fordelt slik, 1 rektor og 2 kroppsøvingslærarar per skule.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.subjectfriluftslivno_NO
dc.subjectvideregående skoleno_NO
dc.subjectkroppsøvingslærereno_NO
dc.subjecterfaringno_NO
dc.titleKorleis blir friluftsliv framstilt og forstått i den vidaregåande skulen: Ein kvalitativ undersøking av korleis kroppsøvingslærarar og rektorar opplever og erfarar friluftsliv i kroppsøvingsundervisningano_NO
dc.typeMaster thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel