Notasjonssystem i kroppsøvingsfaget: Eit rekneskap over eigne elevar eller eit læringsfremjande verktøy?: Ei kvalitativ undersøking av seks kroppsøvingslærarar i den vidaregåande skule
Master thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/171880Utgivelsesdato
2013Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Vurdering har vore eit omdiskutert tema i skulen, og har dei siste åra blitt eit
satsingsområde i norsk grunnopplæring. I denne masteroppgåva har lærarar kome med
erfaringar og opplevingar rundt vurderingsarbeidet i kroppsøvingsfaget. Mykje tid blir
sett av til arbeid med vurdering i skulen. Samtidig oppleve mange lærarar
vurderingsarbeidet som vanskelig. Studien si målsetjing var å få eit innblikk i om
læraren nytta ulike strategiar eller metodar for å halde oversikt over elevane og deira
prestasjonar. Problemstillinga er: ” I kva grad og til kva nyttar lærarar i kroppsøving
notasjonssystem i vurderingsarbeidet?”.
Beskrivelse
Masteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013