dc.contributor.author | Kleppe, Linda | |
dc.date.accessioned | 2013-09-20T12:32:49Z | |
dc.date.available | 2013-09-20T12:32:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier | Seksjon for kroppsøving og pedagogikk / Department of Physical Education | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/171880 | |
dc.description | Masteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013 | no_NO |
dc.description.abstract | Vurdering har vore eit omdiskutert tema i skulen, og har dei siste åra blitt eit
satsingsområde i norsk grunnopplæring. I denne masteroppgåva har lærarar kome med
erfaringar og opplevingar rundt vurderingsarbeidet i kroppsøvingsfaget. Mykje tid blir
sett av til arbeid med vurdering i skulen. Samtidig oppleve mange lærarar
vurderingsarbeidet som vanskelig. Studien si målsetjing var å få eit innblikk i om
læraren nytta ulike strategiar eller metodar for å halde oversikt over elevane og deira
prestasjonar. Problemstillinga er: ” I kva grad og til kva nyttar lærarar i kroppsøving
notasjonssystem i vurderingsarbeidet?”. | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.subject | kroppsøving | no_NO |
dc.subject | vurdering | no_NO |
dc.subject | videregående skole | no_NO |
dc.title | Notasjonssystem i kroppsøvingsfaget: Eit rekneskap over eigne elevar eller eit læringsfremjande verktøy?: Ei kvalitativ undersøking av seks kroppsøvingslærarar i den vidaregåande skule | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |