Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKleppe, Linda
dc.date.accessioned2013-09-20T12:32:49Z
dc.date.available2013-09-20T12:32:49Z
dc.date.issued2013
dc.identifierSeksjon for kroppsøving og pedagogikk / Department of Physical Education
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/171880
dc.descriptionMasteroppgave - Norges idrettshøgskole, 2013no_NO
dc.description.abstractVurdering har vore eit omdiskutert tema i skulen, og har dei siste åra blitt eit satsingsområde i norsk grunnopplæring. I denne masteroppgåva har lærarar kome med erfaringar og opplevingar rundt vurderingsarbeidet i kroppsøvingsfaget. Mykje tid blir sett av til arbeid med vurdering i skulen. Samtidig oppleve mange lærarar vurderingsarbeidet som vanskelig. Studien si målsetjing var å få eit innblikk i om læraren nytta ulike strategiar eller metodar for å halde oversikt over elevane og deira prestasjonar. Problemstillinga er: ” I kva grad og til kva nyttar lærarar i kroppsøving notasjonssystem i vurderingsarbeidet?”.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.subjectkroppsøvingno_NO
dc.subjectvurderingno_NO
dc.subjectvideregående skoleno_NO
dc.titleNotasjonssystem i kroppsøvingsfaget: Eit rekneskap over eigne elevar eller eit læringsfremjande verktøy?: Ei kvalitativ undersøking av seks kroppsøvingslærarar i den vidaregåande skuleno_NO
dc.typeMaster thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel