Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Trond Egil
dc.contributor.authorNilsen, Ann-Kristin
dc.contributor.authorLeirhaug, Petter Erik
dc.date.accessioned2014-11-03T13:48:24Z
dc.date.available2014-11-03T13:48:24Z
dc.date.issued2013-12
dc.identifier.citationTidsskriftet FoU i praksis. 2013, 7, 9-32nb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/225309
dc.description.abstractInnføringa av Kunnskapsløftet (LK06) førte med seg ei auka satsing på vurdering i grunnopplæringa. Med utgangspunkt i kvantitative og kvalitative data frå undersøkingar blant kroppsøvingslærarar på ungdomssteget drøftar vi korleis innføringa av LK06 og ny vurderingsforskrift har verka inn på undervisnings- og vurderingspraksis i kroppsøving. Vi nyttar Bernsteins (1975) tre «message systems», læreplan, undervisning og vurdering, og Handal og Lauvås (1999) sitt omgrep praksisteori som ei teoretisk ramme for drøftingane. Resultata syner at om lag halvparten av kroppsøvingslærarane har endra sin måte å vurdere på etter innføringa av LK06, men det kan sjå ut til at endringane går i ulike og stundom motstridande retningar. Grad og retning på endringane er delvis knytt til ulike sider ved lærarane sin praksisteori. Når vi spør kroppsøvingslærarar korleis LK06 har verka inn på deira undervisnings- og vurderingspraksis, kjem det fram eksempel på korleis dei ulike «message systems » verkar på kvarandre, og at endringane også er knytte til praksisteorien til lærarane. Ved konflikt mellom dei tre «message»-systema verkar vurdering å vera det sterkaste; nokre lærarar tilpassar undervisninga si til vurderingspraksisen sin.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherTapir forlagnb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectvurderingnb_NO
dc.subjectlæreplannb_NO
dc.subjectlæreplanendringnb_NO
dc.subjectpraksis-teorinb_NO
dc.title"Den læreplanen som ikkje kan tilpassast mi undervisning, finst ikkje.": vurdering og undervisning i kroppsøving etter kunnskapsløftet.nb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.typePeer reviewednb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280nb_NO
dc.source.journalTidsskriftet FoU i praksisnb_NO
dc.description.localcodeSeksjon for kroppsøving og pedagogikk / Department of Physical Educationnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel